Մենեջմենթ և Մարքեթինգ
Եթե ցանկանում եք դառնալ պրոֆեսիոնալ մենեջմենթի բնագավառում և դասընթացի ավարտին ստանալ բարձր վարձատրվող, հետաքրքիր և հեռանկարային աշխատանք, հարկավոր է սկսել ուսումասիրել այս արդիական մասնագիտության ակզբնաղբյուրները:
<<Էկոնոմիկա և իրավունք>> Կենտրոնը հրավիրում է <<Մենեջմենթի և մարքեթինգի հիմունքները >> դասընթացին:
Ուսուցման ծրագիրն իր մեջ ներառում է ոչ միայն տեսական մաս, այլ նաև իրական կյանքի 100-ից ավել օրինակներ և իրավիճակներ: Ծրագիրը, որն առաջարկում է մեր Կենտրոնը, տալիս է մենեջմենթի և մարքետինգի խնդիրների վերաբերյալ ամբողջական պատկերացում, ծանոթացնում՝ բիզնեսի արդյունավետ կառավարման գործիքների և մեթոդների հետ:
Ուսուցման մեթոդիկան հնարավորություն է տալիս ոչ միայն յուրացնել ուսումնական նյութը և ստանալ անհրաժեշտ գիտելիքներ, այլ նաև՝ ուսանողի գիտակցականում ձևավորել պրակտիկ հմտություններ ապագա աշխատանքային պարտականությունների կատարման համատեքստում:
Կազմակերպությունների <<Մենեջմենթ և Մարքեթինգ>>դասընթացի ընդհանուր ծրագիր.
I.Հիմնական փուլ
- Մենեջմենթի հիմունքներ,
- ռազմավարական մենեջմենթ,
- մարտավարական մենեջմենթ,
- ձեռնարկատիրական գործունեության մենեջմենթ,
- արտադրական մենեջմենթ,
- կառավարչական հաշվառման հիմունքներ,
- բիզնես պլանավորում, բիզնես պլանների մշակում, վերլուծություն և ապահովում,
- ռեսուրսների կառավարման հիմունքներ,
- անձնակազմի պլանավորում,
- գնումների կառավարում,
- շրջանառու կապիտալի կառավարում,
- բյուջետավորում,
- դրամական միջոցների և ֆինանսական հոսքերի կառավարում,
- ֆինանսական մենեջմենթի հիմունքներ,
- Ֆինանսական վերլուծություն,
- արտադրության ծախսերի կառավարում,
- ծախսերի կառավարում,
- ինքնարժեքի նվազեցման և արդյունավետության բարձրացման կառավարում,
- ներդրումների կառավարում,
- ռիսկերի կառավարում,
- կազմակերպությունների գործունեության կառավարում ըստ գործունեության առանձին ոլորտների (արտադրություն, ծառայութնուններ, առևտուր, սպասարկման ոլորտ և այլն):
II.փուլ Մարքեթինգ, Գովազդ, PR
- Մարքեթինգի հիմունքներ,
- ռազմավարական մարքեթինգ,
- մարտավարական մարքեթինգ,
- շուկաների, սպառողների պահանջարկների և մրցակիցների հետազոտություններ,
- մրցակցային տեխնոլոգիաները մարքեթինգում,
- գովազդային գործունեության արդյունավետ համակարգերի կազմակերպում,
- արդյունավետ գործող շուկաների և առաքման բաժինների կազմակերպում,
- իրացման խթանում և շուկաներում ապրանքների առաջխաղացման խթանման արդյունավետ համակագերի կազմակերպում,
- PR –ի դերը և կազմակերպման արդյունավետ եղանակները:
III. փուլ Կազմակերպություններում մենեջմենթի եվ մարքեթինգի համակարգերի օպտիմալացում
- ձեռնարկությունների վիճակի դիագնոստիկա,
- թողարկվող արտադրանքի կառուցվածքի օպտիմալացում,
- կազմակերպոիթյունների կառավարման համակարգերի օպտիմալացում,
- կազմակերպություններում մարքեթինգային համակարգերի օպտիմալացում:
IV.փուլ Համակարգչային տեխնիկայի եվ կառավարման ավտոմատացված համակարգերի կիրառումը բիզնեսի կառավարման մեջ
V.փուլ Ֆինանսական մենեջմենթ (խորացված դասընթաց)
VI.փուլ Ծախսերի կառավարման ինքնարժեքի նվազեցման եվ արդյունավետության բարձրացման կառավարման ժամանակակից եղանակներ