Մենեջմենթ և մարքեթինգ

Ժամանակակից տնտեսության մեջ դժվար է վերաարժևորել կառավարման բնագավառում աշխատող մասնագետների դերը, մասնավորապես, մենեջերների և մարքեթոլոգների՝ կազմակերպության գործունեության արդյունավետության բարձրացման համատեքստում:  Հետևաբար առավել արդիական են դառնում 
  • կառավարման  իրավունակությունը, 
  • կիրառական մակարդակում ժամանակակից մենեջմենթի և մարքեթինգի սկզբունքների օգտագործումը,
  • կազմակերպչական գործընթացների, որակների, մարդկային ռեսուրսների, ֆինանսների, ռիսկերի և կոնֆլիկտների գրագետ կառավարումը և այլն:
Հենց այս բոլոր հմտությունների զարգացումն է ընկած <<Էկոնոմիկա և Իրավունք>>  Կենտրոնի կողմից առաջարկվող մենեջերների և մարքեթոլոգների որակավորման  բարձրացման դասընթացի հիմքում:

Կախված կազմակերպության և կոնկրետ աշխատակցի առջև դրված նպատակներից, տեսական գիտելիքների և կիրառական հմտությունների մակարդակից, ընտրվում է մասնագետների որակավորման բարձրացման կոնկրետ ծրագիր:

Սա հաճախ ոչ ստանդարտ դասընթաց է, որն իրենից ներկայացնում է մի ճկուն համակարգ, որը հնարավորություն է տալիս մասնագետներին թեստավորելով՝ բացահայտել այն գիտելիքները, հմտությունները և հատկանիշները, որոնց հետագա զարգացման և խորացման կարիքը նրանք ունեն: Հենց այդ բազայի հիման վրա էլ կազմակերպվում են համապատասխան թրեյնինգ-դասընթացներ:

Այս բոլոր ծրագրերը հիմնված է մենեջմենթի և մարքեթինգի տեսության խորքային ուսումնասիրության և կառավարման համակարգի արդյունավետ աշխատանքի կիրառական մեթոդների և ձևերի օպտիմալ համադրության վրա:

<<Կազմակերպություններում արդյունավետ մենեջմենթի և մարքեթինգի համակարգը>> գործող մասնագետների որակավորման բարձրացման դասընթաց է, որի շրջանակներում ուսումնասիրվում են՝

  • արդյունավետ մենեջմենթի հիմունքները, 
  • մենեջմենթի ռազմավարությունները,
  • մարտավարական մենեջմենթը,
  • ձեռնարկատիրական գործունեության մենեջմենթը,
  • բիզնես-պլանավորումը, բիզնես-ռազմավարությունը,
  • ռեսուրսների կառավարման հիմունքները,
  • գնումների կառավարումը,
  • աշխատանքային կապիտալի կառավարումը,
  • բյուջետավորումը,
  • դրամական միջոցների և ֆինանսական հոսքերի կառավարումը,
  • արդյունավետ մարքեթինգի հիմունքները, մարքեթինգային համակարգերը,
  • շուկաների, հաճախորդների պահանջարկի և մրցակիցների հետազոտությունը,
  • մրցակցային տեխնոլոգիաները մարքեթիգում,
  • գովազդային գործունեության արդյունավետ համակարգերի կազմակերպումը,
  • սպառողների և գնորդների վարքագիծը /Consumer and Buyer Behaviour/,
  • վաճառքի խթանման կազմակերպումը և ապրանքների շրջանառության արդյունավետ համակարգի խթանումը,
  • հասարակայնության հետ կապերը (PR) և վերջինիս կազմակերպման արդյունավետ մեթոդները,
  • սպառողը և մանրածախ բիզնեսը,
  • սպառողական վարքագծի ընկալումը, մոտիվացիան /դրդապատճառը/, մոդելավորումը,
  • մերչենդայզինգի ռազմավարությունը՝ փուլերը, բյուջետը, դասակարգումը և ապրանքների ցուցադրումը,
  • գնագոյացումը,
  • մանրածախ ծառայությունները, ծառայություն մատուցողների միջավայրի կառավարումը,
  • բրենդինգը, որակի կառավարումը,
  • ռիթեյլ ծառայությունը,
  • ապրանքների առաքման ծառայության կառավարումը,
  • բիզնես գործողությունները, ֆինանսական զարգացումը, ֆրանչայզինգը,
  • լոգիստիկան և բաշխումը, ռեսուրսների կառավարումը,
  • տեղեկատվական տեխնոլոգիաները, կոմունիկացիաների կառավարումը, սպառողների և հաճախորդների համագործակցությունը, 
  • մանրածախ առևտրում մարդկային ռեսուրսները, աշխատանքային ռեսուրսների կառավարումը, մենեջմենթը և կազմակերպչական մշակույթը, մենեջերի վարքագիծը: